اطلاعات جدیدی از بازی کنسول PS4 ، عنوان مسابقهای DriveCLub منشتشر شد.این اطلاعات شامل پروندهی مجله Play در مورد بازی و سوال وجوابهای مستقیم از Matt Southern, Col Rodgers و کارگردان فنی بازی Scott Kirklan میباشد…
اطلاعات کامل رادر ادامه میخوانید :
- این بازی تلاش میکند تا بیشتر قدرت و توانایی کنسول PS4 را به نمایش بگذارد
- DriveClub دربارهی برخوردهای متداول با اتومبیل ها در جاده نیست اما صرفا یک شبیه ساز رانندگی هم نمیباشد
- نورپردزی وبازتابهای نور در بازی تماشایی است
- یکپارچه سازی سنگین اجتماعی بازی یکی از ویژگی هایش است
سوال و جواب با Matt Southern, Col Rodgers و کارگردان فنی بازی ، Scott Kirkland
- این اشخاص میگویند که در بخش های شبیه سازی بازی با قهرمانان Erofighter و WRC صحبت کرده اند
- کار و درگیری آنها با PS4 از سال ۲۰۰۸ است که شروع شده
- Dualshock 4 از سال ۲۰۱۰ در حال ساخت بوده است
- سرعت بالای PS4 این اجازه را میدهد که در بازیهای ریسینگ فرمانهای بسیار دقیقی به سیستم بدهیم
- خلق تصاویر واقعی یکی از مهم ترین هدفهای ما در DriveClub است
- این بازی با حجم انبوهی از ذرات ، اثرات واقعی جوی و توجه بسیار زیاد به جزییات ساخته میشود
- تمرکز بر اینکه گیمر در بازی بخشی از یک تیم مسابقه باشد بسیار ارزشمند و قابل توجه است
- بازی قدرت بالایی دارد که از کمترین لول GPU استفاده کند
- موتور پایه ی بازی بر اساس اشیا پایه ریزی شده است و نورژردازی از نکاتی است که در آن حرف اول را میزند
- رنگهای متالیک بازی کاملا زنده و واقعی هستند
- فیبر کربن بافته شده ،چیزی است که به جای بافت و تکسچر در موتور بازی استفاده شده
- بازی سرشار از محیطهای چشم نواز و غنی ست
- سطوح رانندگی با جزییات تصویر شده اند
- نمونه ای جزییات محیط بازی : سبزه های کنارجاده ، بوته زارها ، نقاط دیدنی و به یادماندنی ، آسمان خیره کننده ، مناظر حیرت انگیز
- انیمیشنهای رانندگان بسیار گسترده است
- نورپردازی دینامیک و پویا برای هر زمانی از روز در نظر گرفته شده است
- سروصداها و غرشهای موتور اصلاح شده است
- استفاده از تاچ پد برای جهت دادن به اتومبیل ها تعیبه شده است
- Evolution Studios قریب به ۱۰۶ قطعه ارکسترال به همراه یک گروه راک ساخته اند که مخاطب را هرچه بیشتر به دنیای جاده ها فرا میخواند
- وقتی از اناه در مورد فرنچایزهای مایکروسافت و بخصوص فورتزا پرسیده شده گفتند ” اگر و اولین و برترین نباشیم ، خوشحال نیستم!”
اطلاعات بیشتر از این بازی ممکن است فردا در مجله OPM نسخه انگلستان دیده شود زیرا این مجله قصد دارد یک پیش نمایش از این عنوان به چاپ برساند.