loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
سایت

به صفحه های دیگر و به ادامه مطلب ها بروید تا اخبار جدیدترین بازی ها را ببینید و نظر بدهید .ممنون

محمد مهدی فرید بازدید : 61 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (1)
forza5_gamespreview_04_wm_jpg_1400x0_q85

با استناد به پستی که آقای Major Nelson به تازگی در وبلاگ خود منتشر کرده اند، اc اوایل هفته ی بعد تعدادی خرده فروش که از پیش انتخاب شده اند، در صورت خرید Xbox One، به شما یک  عنوان Forza 5 به صورت رایگان هدیه می دهند. هم چنین کسانی که ایکس باکس وان (کنسول+کینکت+کنترلر و دیگر محتویات) را خریداری کرده اند می توانند آخرین ساخته ی استودیو Turn 10 که Forza 5 نام دارد را به صورت دیجیتالی از خود Xbox Live دریافت کنند.این پیشنهاد  به مدت محدودی و تنها برای افراد مقیم در کشور آمریکا در دسترس خواهد بود.

محمد مهدی فرید بازدید : 59 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
56

پس از اینکه ساعاتی پیش یوبی سافت با انتشار یک تریلر جدید از عنوان Watch Dogs تاریخ عرضه ی این عنوان را اعلام کرد، حال تعدادی اسکرین شات جدید و بسیار زیبا از این عنوان منتشر شده است که در آن ها Aiden Pearce، شخصیت اصلی بازی را در حالت های مختلف مشاهده می کنید.

محمد مهدی فرید بازدید : 35 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
tomb raider 2013

همانطور که می دانید، هم اکنون خیلی وقت است که از انتشار عنوان Tomb Raider می گذرد که نسخه ی Tomb Raider: Definitive Edition آن نیز، مدتی پیش برای کنسول های نسل هشتمی، روانه ی بازار شد. حال Eidos درباره ی این عنوان، صحبت هایی را ارائه کرده است.

محمد مهدی فرید بازدید : 53 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
80

بار دیگر اطلاعات جدیدی از عنوان Infamous : Second Son منتشر شده است که نشان می دهد گرافیک بازی از تریلر ها و تصاویر منتشر شده بسیار بهتر خواهد بود و همگان را شوکه خواهد کرد.

محمد مهدی فرید بازدید : 52 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
dark_souls_2

همانطور که می دانید یکی از عناوین بزرگ ۲۰۱۴ که توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است، عنوان ۲ Dark Souls است که بالاخره تاریخ دقیق انتشار آن برای پلتفرم PC، مشخص شد ولی نسخه ی کنسولی این عنوان، تا چندین روز دیگر، وارد بازار خواهد شد.

محمد مهدی فرید بازدید : 47 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
Titanfall_screenshot

به تازگی لیست اچیومنت های نسخه Xbox 360 عنوان Titanfall منتشر شد است که شما می توانید در ادامه این لیست را مشاهده نمایید. این عنوان توسط Respawn Entertainment ساخته و به تازگی نیز گلد شده است. عرضه نسخه اصلی بازی Titanfall برای پلتفرم های Microsoft Windows, Xbox 360 , Xbox One از تاریخ ۱۱ مارس در آمریکای شمالی شروع می شود.

محمد مهدی فرید بازدید : 42 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
dishonored_2

چندی پیش تصویری از برگه تایید کننده حضور عنوان Dishonored 2: Darkness of Tyvia گرفته و در جامعه مجازی منتشر شد که نشان می دهد هم این عنوان در حال توسعه می باشد و هم اینکه این بازی در E3 2014 هم حضور خواهد داشت.

محمد مهدی فرید بازدید : 43 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
1280x1280

همانطور که در خبر های پیشین متوجه شدید سرانجام یوبیسافت پس از تاخیر های پیاپی، تاریخ انتشار Watch Dogs را اعلام کرد.طبق گفته های یوبیسافت، ما قادر خواهیم بود این عنوان جهان باز که بر مبنای هک می باشد را در تاریخ ۲۷ مه پس از روز های طولانی انتظار کشیدن، تجربه کنیم.اما در این بین چیزی که ممکن است بسیاری از دارندگان کنسول Wii U را ناراحت کند، این است که یوبیسافت در هنگام اعلام تاریخ انتشار این عنوان، اشاره ای به زمان عرضه بر روی این کنسول نکرد و تنها به یک جمله بسنده کرد

محمد مهدی فرید بازدید : 58 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
watch_dogs_may_27

سر انجام Ubisoft پس از کش و قوس های فراوان به طور رسمی از تاریخ انتشار بازی مورد انتظار خود یعنی عنوان Watch Dogs پرده برداری کرد. شما در ادامه می توانید تاریخ انتشار این عنوان را مشاهده کنید.

محمد مهدی فرید بازدید : 52 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
BfUzL2LCEAAoiOq

به تازگی ۴ تصویر جدید از عنوان زیبای Tom Clancy’s The Division توسط Ubisoft منتشر شده است. در این تصاویر ما شاهد شهر متروکه نیویورک هستیم. شهری که دیگر آن هیاهوی گذشته را ندارد و در این تصاویر و با وجود برف٬ غم انگیز تر و ناامیدانه تر به نظر می رسد که به خوبی با جو بازی هماهنگ است. در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

محمد مهدی فرید بازدید : 53 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
etherium-05

Etherium نام بازی جدید استودیوی Tindalos Interactive در سبک Real-time strategy  است که توسط موتور Unity در حال ساخت می باشد. ناشر این بازی شرکت Focus Home Interactive است. این بازی استراتژیک دارای بیش از ۷ سیاره با آب و هوا و اقلیم خاص و منحصر به فرد خود است. به تازگی ناشر بازی تصاویر جدیدی از این بازی علمی تخیلی منتشر کرده است که تعداد آنها ۳ عدد است. شما در ادامه می توانید این تصاویر را مشاهده کنید و لذت ببرید.

محمد مهدی فرید بازدید : 37 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
Bg7qjUSCYAEhNjA

اگر تا به کنون موفق نشده اید قسمت دوم بازی The Walking Dead: Season Two را انجام دهید٬ پس زودتر آن را انجام دهید و برای این کار هم عجله کنید! زیرا نمرات منتشر شده از وب سایت ها٬ به ما نوید یک بازی فوق العاده را می دهد. شما در ادامه می توانید لیست نمرات منتشر شده این بازی را مشاهده کنید. در صورت آمدن نمرات جدید پست بروز رسانی خواهد شد.

محمد مهدی فرید بازدید : 38 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
onlive1

چندی پیش سرویس OnLive هم وارد جامعه مجازی شد. OnLive یک سرویس جدید از سوی استیم می باشد که به شما این اجازه را می دهد تمامی بازی های استیم را در هر دستگاه یا سیستم عالمی بازی کنید و از Digital Stora هم این سرویس قابل خرید است.

محمد مهدی فرید بازدید : 39 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
libertycitywalkabout009-672x372

عمل های جدیدی که مدهای مختلف می توانند انجام بدهند خیلی شگفت انگیز است. چندی پیش وب سایت DeadEndThrills چندین تصویر جدید با افکت سیاه و سفید عنوان GTA IV منتشر کردند که مرجع این تصاویر با افکت، مکان هایی از بازی GTA IV می باشند.

محمد مهدی فرید بازدید : 48 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
friend

به تازگی Frictional Games سازنده سری بازی های Amnesia و Penumbra و همچنین توسعه دهنده این بازی٬ تریلر جدیدی از عنوان SOMA را منتشر کرده است که “Theta” نام دارد و یک تریلر مرموز و اسرار آمیز است. شما در ادامه می توانید این تریلر را مشاهده نمایید.

محمد مهدی فرید بازدید : 35 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
Serious-Sam-4-feature-672x372

استودیو Croteam چندی پیش اعلام کردند که در حال کار بر روی عرضه عنوان Serious Sam 4 برای نیمه دوم سال ۲۰۱۴ هستند. IP جدید منتشر شده توسط استودیو Croteam اثبات کننده این امر آن هاست.

محمد مهدی فرید بازدید : 40 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (1)
watch-dogs-28

چند وقتی بود با از عنوان Watch Dogs خبری نبود ولی حال این بازی با یک تصویر جدید به میدان برگشته. عنوان Watch Dogs یکی از بهترین بازی های شرکت Ubisoft می باشد، که از این بازی انتظار می رود در نسل هشتم به موفقی عالی برسد.

محمد مهدی فرید بازدید : 39 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
MGSV-6

چندی پیش ناشر عنوان Metal Gear Solid V چندین تصویر جدید از بازی منتشر کرد که نشان دهنده ی گیم پلی بازی و همچنین قسمت هایی از یکی از مراحل و برخی از تکنیک های Snake در بازی است.

محمد مهدی فرید بازدید : 36 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
2239604-651581_20130925_001-670x376

از عرضه رسمی عنوان South Park: The Stick of Truth چیزی نمی گذرد که چندی پیش ناشر بازی اعلام کرد که بازی South Park: The Stick of Truth با کمی تاخیر در استرالیا و آلمان عرضه خواهد شد.

محمد مهدی فرید بازدید : 32 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
10

Rocksteady پس از معرفی عنوان Batman : Arkham Knight پیوسته در حال انتشار اطلاعات جدید درباره ی این بازی می باشد و به خوبی این عنوان را هایپ کرده است. حال پس از اولین اسکرین شات های In-Game که ساعاتی پیش منتشر شد، ۱۱ اسکرین شات جدید از این عنوان منتشر شده است که در آن Batmobile و فضای شهر گاتهام به تصویر کشیده شده است.

محمد مهدی فرید بازدید : 39 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
url

امروز ۵۰۵ Games ناشر عنوان Sniper Elite 3 در صفحه ی رسمی فیس بوک خود، تاریخ انتشار بازی Sniper Elite 3 را اعلام کرد که به این ترتیب این عنوان بر روی PS3، PS4، Xbox 360 و Xbox One در تاریخ ۱ جولای در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد.

محمد مهدی فرید بازدید : 35 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
KZSFI-600x268

چندی پیش Guerrilla Games اطلاعات کاملی از Insurgent Pack اعلام کرد. این بسته برای گسترده کردن بخش چند نفره بازی منتشر خواهد شد. اطلاعات این بسته را در ادامه مشاهده کنید.

محمد مهدی فرید بازدید : 37 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
1

درست دیروز بود که در میان بهت همگان نسخه ی جدید سری بتمن با نام Batman : Arkham Knight معرفی شد که بار دیگر توسط استدیو توانای Rocksteady در حال ساخت است و قرار است پایان سه گانه ی Arkham باشد. حال به تازگی Rocksteady اولین تصاویر In-Game از این عنوان را منتشر کرده است که در آن ها شخصیت های پنگوئن، دو چهره، ریدلر و بتمن به نمایش در آمده اند

محمد مهدی فرید بازدید : 47 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
19

هیدو کوجیما خالق افسانه ای سری بازی های Metal Gear در زمانی که عنوان Metal Gear Solid 5 : The Phantom Pain به تازگی معرفی شده بود اعلام کرده بود که این عنوان امکان دارد بر روی PC نیز عرضه شود اما اولویت اصلی تیم سازنده نسخه های کنسولی است. با این حال خالق شخصیت Snake به تازگی اعلام کرد است قطعا می خواهد این امر را عملی کند.

محمد مهدی فرید بازدید : 34 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
11

برای اولین بار در سری بازی های بتمن و در عنوان Batman : Arkham Knight  قابلیت رانندگی با Batmobile در تمام محیط شهر گاتهام فراهم شده است و جای این سوال وجود دارد که چگونه این تغییر در نسخه ی جدید ممکن شد. Sefton Hill مدیر بازی های Rocksteady اظهار کرده است که قدرت Playstation 4 و Xbox one امکان توسعه ی این بخش و گنجاندن بخش رانندگی با Batmobile را فراهم کرده است.

محمد مهدی فرید بازدید : 42 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

ps4-amd

با توجه به گزارش یکی از کاربران انجمن Reddit، باگ جدیدی در کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 پیدا شده که بسیار جالب است! با در ادامه همراه باشید.

 

این باگ که هفته هاست برای این کاربر اتفاق می افتد، به صورت خودکار بازی های موجود در کتابخانه ی کنسول را به طور خودکار پاک می کند و یا خود به خود ناپدید می شوند!

محمد مهدی فرید بازدید : 32 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (1)

20130829_ps4_playstation_2

آقای Jim Ryan رئیس استودیوهای اروپای سونی در مصاحبه ی اخیر خود اعلام کرده اند که سونی احتیاج ندارد به مانند مایکروسافت نسخه ای رایگان از عنوان Fifa14 یا هر عنوان دیگری را در پک کنسول قرار دهد و این محتوای اضافه و رایگان از انها،به این معنی است رقابت پیش فروش به نفع سونی است و مایکروسافت در این زمینه شکست خورده است و مجبور است این محتوای اضافه را همراه کنسول خود قرار بدهد.

محمد مهدی فرید بازدید : 59 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

GTA-V-Screen-Gamefa (175)

حتما می دانید که یکی از دلایل معروفیت سری GTA داشتن کدهای تقلب می باشد که با زدن این کدها، مثلا به شما اسلحه، ماشین و یا بدون پلیس داده خواهد شد. مسلما GTA V هم از این قاعده پیروی می کند و حال شاهد انتشار کدهای تقلب بازی هستیم که می توانید در ادامه مشاهده فرمایید. جالب اینجاست که راک استار تصمیم گرفته که به روزهای GTA: San Andreas بازگردد و این بار به جای استفاده از موبایل، باید با ترکیب دکمه ها، کدهای تقلب را فعال کنید.

محمد مهدی فرید بازدید : 63 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

PS4_CE-34878-0

 

به تازگی مشکلات زیادی بر روی Play Station 4 دیده شده است. در جدید ترین این ارور و مشکلات بازیکنان دسترسی خود به صدا را از دست می دهند، کنترلر دیگر کار نمی کند و خط شطرنجی مانندی بر روی صفحه ظاهر می شود. همچنین به نظر می رسد تغییر کنسول به حالت Safe Mode بی اثر است و به خوبی انجام نمی شود.

محمد مهدی فرید بازدید : 44 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

image

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که علاقه به بازی های موبایل دارند و وب سایت های متفاوتی را برای پیدا کردن جدیدترین بازی های موبایل زیر و رو می کنند.بنا به خواسته کاربران، در این مقاله به معرفی ۵ بازی جدید و بروز موبایل خواهیم پرداخت.برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد مهدی فرید بازدید : 46 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

mortal kombat_2

در روز های گذشته با مقاله ای تحت عنوان “مقدمه تاریخچه مورتال کمبت” با شما بودیم. امروز با بخش دوم مقاله که شامل بررسی تاریخچه کامل بازی به ترتیب عرضه است، با شما خواهیم بود. در این مقاله موضوعاتی شامل بررسی نسخه به نسخه، نقد و بررسی کوتاه، بازی از نگاه منتقدان و نکات جالبی که ممکن است در مورد بازی ندانید می شود. پس با ما همراه باشید.

محمد مهدی فرید بازدید : 62 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

tom-clancy-slide

دنیای گیم همیشه دنیای پرتب و تابی بوده و هم چون دنیای حقیقی انسان هایی را در خود دیده که زمانی به عنوان اعجوبه و خلاق و زمانی دیگر به عنوان جاودانگانی زحمت کش و اسطوره یاد می شوند. خیلی ها آمدند و رفتند اما این گیم است که پابرجا خواهد ماند. با این حال این دنیای خوش بر و رو خود را باید مدیون چنین افرادی بداند که این صنعت را به روی بازوان خود به جلو کشاندند. ما هم برای اینکه دیانت و دلبستگی خود به این افراد را نشان دهیم، هر از گاهی اظهار لطف خود به آن ها را در قالب های مختلف به نمایش گذارده و به مرحله فعلیت می رسانیم.

محمد مهدی فرید بازدید : 40 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

SantaMonicaPS4-670x401

هر آنچه که سازندگان فرنچایز محبوب و موفق God of War تا کنون در حال توسعه اش بوده اند؛ در سایه باقی مانده. سونی آنچنان از این عنوان معرفی نشده ی خود محافظت می کند که کوچکترین اطلاعاتی تا به حال از آن به بیرون درز نکرده! تنها چیزی که می دانیم این است که افراد Santa Monica بر روی یک عنوان انحصاری PS4 کار می کنند. در ادامه همراهمان باشید.

محمد مهدی فرید بازدید : 36 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

froezenabananas_610

به تازگی شرکت Nintendo  در گردهمایی در کانادا، مسابقه ای عجیب و غریب را برای طرفداران Donkey Kong Country ترتیب داده که در آن علاقه مندان باید تعداد موزهای موجود در این مکعب عظیم یخی را حدس بزنند.

محمد مهدی فرید بازدید : 43 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

titanfall_62163

اگر شما هم کنترلر طرح مخصوص Titanfall را برای کنسول نسل هشتمی خود، Xbox One سفارش داده بودید، به زودی آن را دریافت خواهید کرد. چند عدد از این کنترلر ها در حال حار به دست خریداران رسیده است.

محمد مهدی فرید بازدید : 54 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

1304075843

بازی ایرانی مبارزان جنگل راوی جنگ های طاقت فرسای میرازا کوچک خان جنگلی و یاران وفادارش می باشد که توسط شرکت بازینگار نواندیش در حال ساخت است و ناشر آن شرکت تبیان می باشد.این بازی برای PC  با موتور UDK ساخته می شود و سبک آن اول شخص اکشن می باشد.

خرید اینترنتی جدیدترین بازی ها

تعداد صفحات : 11

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ شما با جدید ترین اخبار بازی های رایانه ای اشنا می شوید. نام نویسنده : محمد مهدی فــــــــــــــــرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    موبایل
  • كليپ موبايل
  • نرم افزار موبايل
  • معرفي گوشي موبايل
  • بازي موبايل
  • تم موبايل
  • آهنگ موبايل
  • پاكت پي سي
  • متفرقه موبايل
  • نرم افزار
  • نرم افزار مالتي مديا
  • نرم افزار کاربردي
  • نرم افزار گرافيک
  • نرم افزار امنيتي
  • نرم افزار هاي اينترنت
  • ابزار سي دي
  • اختصاصي ميهن دانلود
  • دانلود بازي کامپيوتر
  • ارشيو عکس پس زمينه
  • ارشيو صوتي و تصويري
  • تبلیغات

  • مطالب مورد نیاز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 431
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 1,641
  • بازدید کلی : 37,624
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ
    نظر شما

    به نظر شما برنده نسل بعدی کنسول ها کدام شرکت است ؟

    نمایش نتایج نظر سنجی